HTML

kettlebelledzes

A www.kettlebelledzes.hu oldal blogja. Erő, egészség, fogyás, zsírégetés, edzéstervek.

2011.02.21. 09:40 kettlebelledzes

Katonai Nyomás

Először is feszítsd fel a tested! Rack pozícióban is a has, a hát, a fenék, a comb egyszóval az egész test fel van feszítve. Megfelelő előfeszítés nélkül a nyomás szét fog esni.
A vállad szorítsd a testedhez közel és maradjon benn végig a tokban!
Ebből a pozícióból indítsd a nyomást és folyamatosan törekedj arra, hogy a kompresszió megmaradjon!
Nyomás közben a térdek végig nyújtva vannak, egyébként lökésről beszélünk!
Ne dőlj hátra! Ha a vállad nem bírja az egyenes testtartást, akkor a katonai nyomás még nem Neked való gyakorlat!
Nyomás közben told kissé előre a mellkast és a vállaid tartsd hátul és lent! Így a széles hátizom is bekapcsolódhat a nyomásba.
A csípőd, könyököd és a súly közepe egy vonalon legyen, tehát a csípőt kissé told a súly alá! De ne legyen belőle oldalsó nyomás vagy bent press!
Szívd be nyomás előtt a levegőt a hasadba és a rekeszizom segítségével préseld össze! Ilyenkor lehet az erőlégzésre jellegzetes sziszegő hangot hallani. De a lényeg itt nem a sziszegésen van, hanem a préselésen! Mint a kuktafazék teteje a túlnyomástól Te is ereszthetsz ki egy kis levegőt! Nem attól lesz jó a nyomásod ha hangosan sziszegsz :)
Ne feledd, hogy a legnagyobb felfeszítést úgy érheted el, ha a passzív oldalad is teljesen felfeszíted, beleértve a súly nélküli kezed is! Próbáld ki!




Vissza a kettlebell edzés főoldalra

Címkék: kettlebell gyakorlatok